pátek 14. června 2013

Good Night!

Rozhodla jsem se tady přidat ještě jeden článek. :] Jasně.. vím, že tu nikdo nechodí, ale nějak mě ten blogspot chytl. :D Jak jsem si na něj před dvěma článkama stěžovala, tak teď mě to nějak začalo bavit.. Pořád se v tom nevyznám, ale to se spraví. :D

Dneska bylo vážně příšerné horko. :D Ale trochu jsem to nevychytala ráno s počasím a šla jsem do školy v kalhotách a mikině a bylo mi strašné vedro, ale nechtělo se mi sundavat tu mikinu. :D Ale přežila jsem to. :] Odpoledne jsem chtěla jít ven, ale všichni se na mě vykašlali. :o)) Tak jsem pěkně zůstala doma.. né, že by mi to vadilo. :D

Moje malá ségra přeje dobrou noc! :)*
Přeju vám dobrou noc a  ty nejsladčí sny. :] Dneska se mi zdál takový pěkný sen, tak bych ho ráda znova, ale takové štěstí jsem měla jenom jednou. :3

xx Caroline

1 komentář: